Čiko se vrátil na pokoj a poslední věc na kterou myslel byl spánek.
Jak bude hrát bludrník bez koštěte, jak si asi tak půjde za ředitelem Gooferem, kdyby to byl kdokoli jiný, ale ne, jeho musel nachytat zrovna tenhle Trollhunter. No na hodiny létání koště potřebuju tak mi ho vrátit musí.
Čiko se začínal uklidňovat, když zahlédl na stole Filův úkol z dějin magie.Tak tohle mi teda ještě tak scházelo, zapomněl jsem si napsat úkol, ježiší bílá , černá magie, co je dobré a co zlé, Merlin při mně stůj, jestli tohle zase zvořu, kdyby se u ředitele Frederika dalo okecávat, zkusil bych to, ale když jsem to zkusil minule, vyhodil mě a ještě jsem dostal úkol navíc. No nic, tak co k tý bílý magii?
Čiko začal na svůj pergamen v rychlosti psát svůj úkol a ani se nevšiml, že Fil, mu stojí za zády .
Kdyby jenom stál, on se mu začíná smát „ Čiko, ty bys asi měl zůstat na snídani déle, abys nás nerozptyloval, svými mylnými výklady magie“ zparodoval Fil učitele dějin magie a zároveň jednoho ze 4 ředitelů Pentagramu Frederika B.
No hlavně , že se směješ, taky jsi mi to mohl připomenout“ „ stačí , že jsem jednu esej naškrábal i za tebe, ještě s tebou budu mluvit o dějinách“ smál se Fil a podával Čikovi pergamen s pojednáním o bílé a černé magii
„ teda díkes, máš to u mě. Kdy jsi to psal?“
měli jsme na to týden, tak jsem si to napsal hned a tebe jsem viděl psát jen úkol z létání.
Za to mám u tebe službičku, teorii k létání mám v pohodě, ale dneska by měla být praxe a no , chápeš, ještě nikdy jsem na koštěti neseděl“
Jasně, že tě naučím lítat, nic to není.Stejně jako začátečník a atan, dostaneš nějaký školní pometlo.A z toho jen tak nikdo nespadne, spíš je zázrak, jestli vyletí alespoň na první větev stromu.
No tak dík, tak po snídani bysme mohli jít někam stranou. No po snídani musím za Trollhunterem, sebral mi feršum. Cože? Kdy? Vždyť jsi ho ještě včera než jsme šli spát tady leštil , do kumbálu jsem šel s tebou, a pak jsi přece už nikam nešel.valil na Čika Fill svoje oči.
Čiko teda převyprávěl Filovi svůj ranní střet s ředitelem Cože, ty jsi byl ráno venku? Jak tě napadlo jít do kumbálku pro koště.?Možná, že ho tam ředitel odnesl.
No jo vidíš, to mě nenapadlo, myslel jsem , že si ho vzal k sobě, . Pojď „ a už se hnal pryč ze dveří.
Fill v běhu na sebe soukal hábit a řítil se chodbou za Čikem , který už byl v kumbálku.
„ Asi ho má fakt u sebe“
„ Jo určitě, a já budu muset jít za ním“
Snídani Čiko snědl úplně bez nálady a jeho barva ve tvářích se mu ztrácela každým pohledem k učitelskému stolu.Už viděl odejít Goofera Trollhuntera, tak se zvedl a vyšel rychle z jídelny, aby mohl odchytit na chodbě ředitele vzdušné koleje.
„ Pane řediteli“
„ Ani se neobtěžujte, vaše koště předám vašemu otci, nebo i vám po poradě s ním. „
„ Ale já ho potřebuju, máme hodiny létání“
„ Koště na hodiny létání samozřejmě mít budete stačí si vybrat, školní košťata jsou vyhovující“ pokusil se o rádoby úsměv Goofer
„ školní košťata? „
ale to už se ptal čiko spíš sám sebe, ředitel Goofer T. ho tam nechal stát.
Čiko se vrátil do jídelny a jediný Filův pohled stačil Fillovi na to, aby věděl jak hovor dopadl.
„ On ti koště nevrátí?“
„na čem budeš dneska létat?“
„ na zcela vyhovujícím školním koštěti
Na hodině dějin se Čiko nemohl vůbec soustředit a tak, když měl s profesorem Fredem diskutovat o úkolu, zase perlil a tak se i na Filovu pomoc přišlo a oba kluci mají psát úvahu na téma poctivost a nutnost vzdělávání.
A pak to přišlo, první praktická hodina létání, čiko chtěl omarodit ,nejlépe nakažlivým odpadáváním končetin, prostě čímkoliv, jen aby nemusel na hodinu přijít s takovou plečkou , jako jsou školní košťata.
Jediný komu při pomyšlení na praktickou výuku bylo ještě hůř byl Fil. Fil dostával celkem solidní nazelenalý odstín. Když přišel profesor Mercury do třídy a vybral domácí úkoly, nařídil všem, ať si dojdou pro svá nebo pro školní košťata a za 5 minut , že je bude čekat na nádvoří hradu.
V kumbálu čiko vybral Filovi nejlepší koště pro začátečníky a sám si vzal pometlo 116.
Prof. Ares Mercury chtěl jako figuranta použít Čika, ale když zahlédl jeho otrávený pohled a pometlo 116 v jeho rukou , rozhodl se, že studentům vše bude vysvětlovat a ukazovat sám. „ Dnešním vaším úkolem bude vznést se k první větvi jabloně a utrhnout tam jedno jablko, kdo začne? Ach ano Kim by se mohla předvést na svém modrém šípu. Kim si jen tak sedla na násadu po ženském způsobu a plynule se vznesla k větvi a jablko utrhla, „ správně, tak kdo další? Že by některý atanů? Profesor se zasmál ale smích přecházel většinu atanských studentů.Vlastně se není ani co divit, v atanském světě je přeci jen koště používáno k jiným účelům než dopravním. Fil se schoval za Miroslava, a tak ten chudák šel zkusit svoje štěstí.
Prof, Ares Mercury pomohl Mírovi dostat koště do vznášejícího stavu a pak mu pomohl nasednout, pak do něj lehce strčil a Míra se na svém koštěti vznesl celých deset čísel nad zem.
„ Vidíte jak vám to jde, tak teď bysme mohli zkusit maličko vystpoupak , co říkáte? Zvedněte maličko předek koštěte a nahněte se dopředu, maličko vysedněte a dobře, super, ne tolik, narovnejte se, a podobné povely, když se opravdu s vypětím všech sil Míra dostal k první větvi, Míra vypadal, že už může utrhnout jablko, když se koště dostalo do skoro svislé polohy a když se natáhl dopředu pro jablko , koště vyrazilo nahoru a Mirďas jentak tak, že se chytil větve a koště mu vylétlo prudce do vzduchu a tak skončil první Mirův pokus.
Tak ated tu máme dalšího letce, pojď File“vybídl profesor Fila .ten zelený jak sedma a s nohama krutě roztřesenýma došel k profesorovi a podal mu Tramb , Teda File, tohle koště se vám zamlouvá nejvíc?
Ano pane profesore, odpověděl Fil a dál se vyděšeně koukal na Tramb , který už levitoval před ním
„ tak instrukce znáte , tak jdeme na to, vy to zvládnete. Fil se teda chytil koštěte a se slovy co má být se stane, zavřel oči a odrazil se od pevné země.
V tu chvíli se opravdu velice prudce rozjel, jenže ne bohužel do vzduchu , ale přímo do stromu a tak se stal česáčem roku, jak podotkl profesor Mercury. Všechna jablka popadala dolů a kutálela se po nádvoří.
Myslím, že pro dnešek skončíme, doufám, že to ostatním není líto , a těším se pozítří na další hodinu.
Všichni se už rozcházeli zpět do hradu na další hodinu, když se profesor přitočil k Čikovi“ myslel jsem , že máte Feršum? Nečekal jsem , že budete používat školní koště."
„ Jo taky jsem nečekal , že budu muset používat školní koště", podotkl trpce Čiko a táhl za sebou tu školní hrůzu.
Jak bude hrát bludrník bez koštěte, jak si asi tak půjde za ředitelem Gooferem, kdyby to byl kdokoli jiný, ale ne, jeho musel nachytat zrovna tenhle Trollhunter. No na hodiny létání koště potřebuju tak mi ho vrátit musí.
Čiko se začínal uklidňovat, když zahlédl na stole Filův úkol z dějin magie.Tak tohle mi teda ještě tak scházelo, zapomněl jsem si napsat úkol, ježiší bílá , černá magie, co je dobré a co zlé, Merlin při mně stůj, jestli tohle zase zvořu, kdyby se u ředitele Frederika dalo okecávat, zkusil bych to, ale když jsem to zkusil minule, vyhodil mě a ještě jsem dostal úkol navíc. No nic, tak co k tý bílý magii?
Čiko začal na svůj pergamen v rychlosti psát svůj úkol a ani se nevšiml, že Fil, mu stojí za zády .
Kdyby jenom stál, on se mu začíná smát „ Čiko, ty bys asi měl zůstat na snídani déle, abys nás nerozptyloval, svými mylnými výklady magie“ zparodoval Fil učitele dějin magie a zároveň jednoho ze 4 ředitelů Pentagramu Frederika B.
No hlavně , že se směješ, taky jsi mi to mohl připomenout“ „ stačí , že jsem jednu esej naškrábal i za tebe, ještě s tebou budu mluvit o dějinách“ smál se Fil a podával Čikovi pergamen s pojednáním o bílé a černé magii
„ teda díkes, máš to u mě. Kdy jsi to psal?“
měli jsme na to týden, tak jsem si to napsal hned a tebe jsem viděl psát jen úkol z létání.
Za to mám u tebe službičku, teorii k létání mám v pohodě, ale dneska by měla být praxe a no , chápeš, ještě nikdy jsem na koštěti neseděl“
Jasně, že tě naučím lítat, nic to není.Stejně jako začátečník a atan, dostaneš nějaký školní pometlo.A z toho jen tak nikdo nespadne, spíš je zázrak, jestli vyletí alespoň na první větev stromu.
No tak dík, tak po snídani bysme mohli jít někam stranou. No po snídani musím za Trollhunterem, sebral mi feršum. Cože? Kdy? Vždyť jsi ho ještě včera než jsme šli spát tady leštil , do kumbálu jsem šel s tebou, a pak jsi přece už nikam nešel.valil na Čika Fill svoje oči.
Čiko teda převyprávěl Filovi svůj ranní střet s ředitelem Cože, ty jsi byl ráno venku? Jak tě napadlo jít do kumbálku pro koště.?Možná, že ho tam ředitel odnesl.
No jo vidíš, to mě nenapadlo, myslel jsem , že si ho vzal k sobě, . Pojď „ a už se hnal pryč ze dveří.
Fill v běhu na sebe soukal hábit a řítil se chodbou za Čikem , který už byl v kumbálku.
„ Asi ho má fakt u sebe“
„ Jo určitě, a já budu muset jít za ním“
Snídani Čiko snědl úplně bez nálady a jeho barva ve tvářích se mu ztrácela každým pohledem k učitelskému stolu.Už viděl odejít Goofera Trollhuntera, tak se zvedl a vyšel rychle z jídelny, aby mohl odchytit na chodbě ředitele vzdušné koleje.
„ Pane řediteli“
„ Ani se neobtěžujte, vaše koště předám vašemu otci, nebo i vám po poradě s ním. „
„ Ale já ho potřebuju, máme hodiny létání“
„ Koště na hodiny létání samozřejmě mít budete stačí si vybrat, školní košťata jsou vyhovující“ pokusil se o rádoby úsměv Goofer
„ školní košťata? „
ale to už se ptal čiko spíš sám sebe, ředitel Goofer T. ho tam nechal stát.
Čiko se vrátil do jídelny a jediný Filův pohled stačil Fillovi na to, aby věděl jak hovor dopadl.
„ On ti koště nevrátí?“
„na čem budeš dneska létat?“
„ na zcela vyhovujícím školním koštěti
Na hodině dějin se Čiko nemohl vůbec soustředit a tak, když měl s profesorem Fredem diskutovat o úkolu, zase perlil a tak se i na Filovu pomoc přišlo a oba kluci mají psát úvahu na téma poctivost a nutnost vzdělávání.
A pak to přišlo, první praktická hodina létání, čiko chtěl omarodit ,nejlépe nakažlivým odpadáváním končetin, prostě čímkoliv, jen aby nemusel na hodinu přijít s takovou plečkou , jako jsou školní košťata.
Jediný komu při pomyšlení na praktickou výuku bylo ještě hůř byl Fil. Fil dostával celkem solidní nazelenalý odstín. Když přišel profesor Mercury do třídy a vybral domácí úkoly, nařídil všem, ať si dojdou pro svá nebo pro školní košťata a za 5 minut , že je bude čekat na nádvoří hradu.
V kumbálu čiko vybral Filovi nejlepší koště pro začátečníky a sám si vzal pometlo 116.
Prof. Ares Mercury chtěl jako figuranta použít Čika, ale když zahlédl jeho otrávený pohled a pometlo 116 v jeho rukou , rozhodl se, že studentům vše bude vysvětlovat a ukazovat sám. „ Dnešním vaším úkolem bude vznést se k první větvi jabloně a utrhnout tam jedno jablko, kdo začne? Ach ano Kim by se mohla předvést na svém modrém šípu. Kim si jen tak sedla na násadu po ženském způsobu a plynule se vznesla k větvi a jablko utrhla, „ správně, tak kdo další? Že by některý atanů? Profesor se zasmál ale smích přecházel většinu atanských studentů.Vlastně se není ani co divit, v atanském světě je přeci jen koště používáno k jiným účelům než dopravním. Fil se schoval za Miroslava, a tak ten chudák šel zkusit svoje štěstí.
Prof, Ares Mercury pomohl Mírovi dostat koště do vznášejícího stavu a pak mu pomohl nasednout, pak do něj lehce strčil a Míra se na svém koštěti vznesl celých deset čísel nad zem.
„ Vidíte jak vám to jde, tak teď bysme mohli zkusit maličko vystpoupak , co říkáte? Zvedněte maličko předek koštěte a nahněte se dopředu, maličko vysedněte a dobře, super, ne tolik, narovnejte se, a podobné povely, když se opravdu s vypětím všech sil Míra dostal k první větvi, Míra vypadal, že už může utrhnout jablko, když se koště dostalo do skoro svislé polohy a když se natáhl dopředu pro jablko , koště vyrazilo nahoru a Mirďas jentak tak, že se chytil větve a koště mu vylétlo prudce do vzduchu a tak skončil první Mirův pokus.
Tak ated tu máme dalšího letce, pojď File“vybídl profesor Fila .ten zelený jak sedma a s nohama krutě roztřesenýma došel k profesorovi a podal mu Tramb , Teda File, tohle koště se vám zamlouvá nejvíc?
Ano pane profesore, odpověděl Fil a dál se vyděšeně koukal na Tramb , který už levitoval před ním
„ tak instrukce znáte , tak jdeme na to, vy to zvládnete. Fil se teda chytil koštěte a se slovy co má být se stane, zavřel oči a odrazil se od pevné země.
V tu chvíli se opravdu velice prudce rozjel, jenže ne bohužel do vzduchu , ale přímo do stromu a tak se stal česáčem roku, jak podotkl profesor Mercury. Všechna jablka popadala dolů a kutálela se po nádvoří.
Myslím, že pro dnešek skončíme, doufám, že to ostatním není líto , a těším se pozítří na další hodinu.
Všichni se už rozcházeli zpět do hradu na další hodinu, když se profesor přitočil k Čikovi“ myslel jsem , že máte Feršum? Nečekal jsem , že budete používat školní koště."
„ Jo taky jsem nečekal , že budu muset používat školní koště", podotkl trpce Čiko a táhl za sebou tu školní hrůzu.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář